Shoppingbegär

Jag är helt värdelös på att blogga ju. Undra vad jag ska skylla på? Det känns alltid bättre om man har något annat att skylla på. En liten ursäkt är att det är sista veckan som man får lämna in uppgifterna till alla kurser som jag läser. Om dom inte lämnas in nu i veckan så får man inget betyg på dom, så jag har ganska mycket att göra.

Jag hade bestämt att jag skulle tillbringa hela fredagen på stan och shoppa, men så blev det inte heller. Jag måste jobba 8-16, men jag ska dit en snabbis på lunchen och sen får jag två timmar efter att jag har slutat. Hur länge som helst har jag längtat efter att få shoppa.

Det är hemskt länge sedan jag shoppade något på nätet också. Jag bara älskar känslan som jag får när jag hittar en avi i postlådan och vet att det finns något fint till mig som jag kan hämta på posten. Något måste jag beställa, men vad? Som tur är så har jag lite tid att fundera på i alla fall.

På lördag ska jag släpa med pojkvännen och shoppa hela dagen. Får se om han överlever. Jag längtar så mycket efter alla nya saker som jag ska ta med mig hem.

Have a nice day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback