Ont i shoppingmusklerna

Jag har såååå ont i min vänstra arm. Den enda orsaken jag kan tänka mig att det är till det är att jag var och shoppade i fredags och lördags och bar runt på massor med saker. An nån anledning så brukar jag bära påsar och väska i vänster hand när jag shoppar, så jag har höger hand fri och känna på alla fina saker som jag hittar. Hoppas det går över snart i alla fall.

Nu har jag nyss kommit från duschen. Ännu en mil har jag cyklat idag. Jag känner mig ganska duktig. Nu ska jag värma lite vatten och sen dricka grönt te.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: carro

fick tag i 69kr kjolen men det fanns bara två kvar. Den är verkligen tokvärd!

Postat av: Tusse

Carro: Jag håller med. Sååå snygg är den!

2007-05-29 @ 21:00:12
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback