Önskeoutfit

image327
Äntligen har solen kommit till Skellefteå. Hittills i veckan har det regnat varenda dag, så nu förtjänade vi verkligen lite sol. Om det bara hade varit 10 grader varmare så hade jag velat ha på mig outfiten ovan.

  • Klänning från T-bags. Fin klänning i härlig färg.
  • Väska från Miu Miu. Jag har sett att många andra har bloggat om den och den är verkligen så snygg. Det blir ingen batikmönstrad väska från Miu Miu för mig, men däremot hoppas jag på att hitta något annat batikmönstrat.
  • Armband från Kenneth Jay Lane. KJL:s djurarmband är så fina och jag skulle gärna vilja ha ett, men jag kan aldrig bestämma mig för vilket jag vill ha.
  • Dom här sandalerna från Kors by Michael Kors är så fina. Lagom klumpiga och vacker färg. Om jag bara visste att jag skulle använda dom mycket så hade jag köpt dom. Tyvärr kommer dom få jättehögt PPA (=Pris för användningstillfälle), så dom kommer inte få flytta in hos mig. Jag gissar på att jag skulle hinna använda dom två eller tre gånger. Synd ju.

Bild: Net-a-porter, Mytheresa och Kyssjohanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback