Kate Moss för Topshop

image320

Kate Moss kollektion för Topshop är inte det minsta speciell eller ger mig någon "vill ha"-känsla alls. Allt är bara så tråkigt. Möjligtvis kan jag tänka mig att ha den blommoga klänningen ovan. Jag får väl skylla mina väldigt negativa åsikter på att det inte har gått så bra för mig igår, men samtidigt så är inte kollektionen så intressant, så den för tjänar inga "jippi" av mig.

Min hotmail har blivit knäpp, så jag är ganska irriterad. Jag har inte ändrat lösenordet och jag är helt säker på vad det är (eftersom jag använder det ca 100 ggr per dag) så jag vet inte vad som har hänt. Det står bara hela tiden att det är fel lösenord. SÅ irriterande.

Nåja, nu ska jag vara glad och positiv. Imorgon åker jag ju! Torsdag till och med söndag blir det inget bloggande, så jag återkommer på måndag igen. Hoppas att alla får en trevlig helg :D

Bild: Topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback