Fredag

Idag har jag många projekt på gång. Bland annat försöker jag få tillbaka min hotmail som mer eller mindre försvann... eller lösenordet försvann. Har nyss suttit och svarat på massvis med frågor för att få tillbaka det. Visste inte att man skulle känna sig såhär handikappad utan sin mejl. I princip allt viktigt finns ju där. Alla mina älskade mejl och alla adresser kommer jag inte åt längre. Snyft!

Men nu är det städdags. Ska städa i 30 minuter innan jag ska se på lite tv. Sen måste jag städa mera. Ska bli rent hemma hos Tusse.

Håller på att ringa också. Till hela världen känns det som, men ingen vill svara. Kanske för att jag ringde just före tolv och alla har gått på lunch då. Ska ordna en praktikplats och boka tid för att ordna ett id-kort som jag tydligen måste ha när jag jobbar i sommar.

Fullt upp denna fredag, men det ska nog gå bra :)

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback