Vattenmelon och passionsfrukt

image259

Idag såg jag en
festis som var sån härlig färg (nästan rosa) så jag var bara tvungen att testa. Vattenmelon- och passionsfruktssmak är det. Jag måste nog säga att jag är besviken. Den är inte alls lika god som jag trodde att den skulle vara. Ett plus är väl att den är sockerfri.

Jag saknar dom där festisflaskorna som fanns för ganska många år sedan. Dom var i glas. Jättefina ju. Snälla glasflaskor kom tillbaka! Då skulle jag dricka massor med festis bara för att det är så fin flaska.

Nu har jag i alla fall testat den här smaken och vet att jag inte kommer köpa den igen. Nu är det middagsdags!

Kommentarer
Postat av: Elise

låter ju som en toppenhelg! :)

jo han hade med sig två trosor från dolce&gabbana oxå :) o sen två saker till mén dom ska ja få på min födelsedag som e i april, jag e jättenyfiken, hihi :)

det du skrev om den där gina-klänningen med sidenband stämmer här i vxö med, såååå tråk med folk som bara vill gömma sig i tapeterna! :/ när man ska gå ut vill jag vara lite extra, och visst, det man har på sig tycker kanske folk (som inte har koll på trender) e skumt, men hallå vadå det får dom roa sig med isf! ;)

kram!

2007-03-19 @ 17:14:44
Postat av: Tusse

Elise: Förstår att du är nyfiken :) Det är säkert nåt jättefint ju!

Jag tycker också att det är mycket roligare att ha något på sig som ingen annan har, istället för nåt som gör att man smälter in i tapeten. Jag tycker att det är viktigare att man trivs i det man har på sig istället för att tänka på vad andra ska tycka :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback