Vårkänslor

image268
Det är ju helt underbart väder idag. Jag vill bara ut i solen och gå i flera timmar, men idag får jag inte det. Jag måste plugga i massor. Hur tråkigt som helst. Den här rosa frottéklänningen från Juicy Couture gör mig lite glad i alla fall. Den är bara så söt och alldeles, alldeles underbar. Tråkigt nog kan jag inte ha en sån själv. Tubklänningar eller tubtoppar blir jag galen på. Dom ramlar ju bara ner och så blir det att jag går och drar i den hela tiden för att hålla den på plats.


image270

Dom här sjukt snygga caprijeansen från Notify finns också på Mrs H och det var verkligen jättefint med såna skor från Barbara Bui till. Det är nästan så att skorna ger mer ha-begär än byxorna. En sån modell på skor vill jag ha i vår och sommar, men helst vill jag ha ett par i silver, men jag hittar inga som känns rätt.

Bilder: Mrs H

Kommentarer
Postat av: sabina

klänningen var ju supersöt! :)

Postat av: Tusse

Sabina: Ja visst är den :)

2007-03-24 @ 09:34:58
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback