Vårens 10 nyckelplagg

Inte idag och inte igår vill bloggen ställa upp för mig. Det blir inga bilder, så jag måste helt enkelt bara länka. Jag gillar mest att få lägga upp en massa fina bilder, men det måste visst bli en annan dag.

Hotspot har listat vårens tio nyckelplagg. Så mycket fint. Det är bra att någon reder ut modeproblemen åt mig. En kort kjol, vita tygskor och storskjortan är något som jag verkligen måste skaffa mig.

Drömkjolen vore den från See by Chloé. Jag har börjat fundera på om jag skulle klara av att sy en sån kjol själv. Det skadar ju inte att försöka i alla fall.

Jag har inte hittat några riktigt sådär perfekta vita tygskor ännu, men tidigare idag kollade jag på Keds och dom känns lagomt nätta för mig, men jag vet inte riktigt vart jag ska få tag på såna.

För några veckor sedan bloggade jag om märket Permanent Vacation som kommer finnas på Shopaholic. Skjortan därifrån vill jag så gärna ha. Hoppas bara att jag får tag på en.

Hoppas bloggen tillåter att jag lägger upp några bilder imorgon eller senare idag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback