Tisdag

Vilket underbart väder det är! Så synd att man var tvungen att sitta inne på lektioner i skolan hela dagen, men när jag kom hem så tog jag och hunden en riktigt lång promenad.

Idag var det premiäranvänding för min parkas också. Åh, vad jag älskar våren, men tydligen så ska det bli sämre väder på fredag. Hoppas verkligen att det inte börjar snöa igen.

Det är lite fullt upp för mig idag så det blir nog inte någon bloggning idag, men desto mer imorgon. Jag är ledig resten av veckan. Jippii!

Glöm inte att titta in på Shopaholic. 20% rabatt på allt den här veckan.

Här är min planering för resten av dagen:

*Sy klart shortsdressen
*Äta middag
*Plugga eller fortsätta med shortsdressen om den inte är klar
*Kl 19-20 Träna
*Kanske hinner jag lite pluggande här
*21.00 Se Desperate Housewives
*Mera pluggande
*Rasta hunden
*Ca 23.00 Äntligen får jag sova

Update: Hade heeelt glömt bort att det inte var något Desperate idag. Den dumma sporten är istället. Jag måste visst längta en vecka till innan jag får se det. Nej, nu ska jag sy fast blixtlåset på byxdressen. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback