Storskjorta

image264

I vår har jag tänkt försöka hitta den perfekta storskjortan. Den på bilden är från
Carin Wester och är helt underbar. Kanske skulle den vara ett bra alternativ, men riktigt hundraprocentigt rätt är den inte. Min dröm är den blåa från Permanent Vacation som jag nog har bloggat om några gånger förut. Den känns så rätt. Av någon anledning har jag lite emot stora vita plagg. Om den från Carin Wester hade varit en annan färg så hade jag valt den.

Karolina har en sån fin storskjorta från Hope, men den är ju också vit. Jag hoppas, hoppas, hoppas att den från Permanent Vacation är rätt för mig. Om inte den passar mig, så kan nog Carin Westers storskjorta vara rätt.

Bild: YWFS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback