Söta rosa stövlar

image258

Jag läste i
Engla's blogg att hon har fått såna här underbara rosa stövlar. Just såna skulle jag vilja ha. I helgen funderade jag faktiskt på att jag borde ha skaffat mig ett par fina stövlar så jag inte behöver bli så blöt om fötterna jämt av allt slask. Det är bara så synd att det inte går att köpa stövlar från Viking Footwear i Skellefteå, så det blir inga såna för mig nu. Dom ska visst finnas i Luleå, så nästa gång jag är där och hälsar på mina föräldrar så ska jag köpa såna. Om nu den modellen finns, men med min tur så gör dom nog inte det.

Bild: Viking Footwear

Kommentarer
Postat av: amanda

hur vet man var de finns att köpa?
tror du att de finns i umeå? ;P

2007-03-19 @ 19:51:34
Postat av: Tusse

Amanda: Just den modellen verkar inte finnas i Umeå. Om man klickar till den produkten man vill ha så finns det längre ner på sidan en ruta som man skriver in staden man bor i och då får man veta om dom finns att köpa där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback