Snart Grey's Anatomy

image265

Idag har det inte blivit någon bloggning tyvärr. Mitt mål är ju att blogga några gånger per dag i alla fall. Jag har haft väldigt fullt upp, så det har inte blivit av helt enkelt.

Jag tyckte att jag måste få sova ut ordentligt idag, så jag sov till tio. Helt underbart. Sen har jag städat hela lägenheten. Det behövdes verkligen, så nu är det skinande rent! Förutom mina fönster, men jag väntar på den där sopbilen som ska ta bort allt grus innan jag putsar fönsterna.

Helt underbart väder var det idag, så jag var ute på en promenad i två timmar. Jag hann springa in på
hm och på en tygaffär, så nu har jag helgens outfit klar. Det blir utgång på lördag igen.

Idag har jag också hunnit sy en kjol av tyget som jag köpte på tygaffären. Den blir grå, ganska tajt och med hög midja. Till den ska jag ha ett gult enkelt linne och svarta lackpumps. Jag tycker att grått och gult är så fint ihop. Det kommer nog en outfitbild på lördag.

Jag kom precis ut från duschen nu. Ikväll så har jag till och med hunnit träna en timme. Troligtvis så får jag en mindre trevlig träningsvärk imorgon.

Snart är det dags att se på Grey´s Anatomy. En av mina favoritserier. Medan jag ser på det så ska jag dricka Liptons pyramidte i smaken Tahiti (så gott), äta en fullkornsskorpa och några physalis. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback