Skinflash

image260

I lördags tog min älskade concealer slut. Jag har använt YSL:s Touche Éclat i några år nu och jag har varit nöjd med den. Jag har läst så många recensioner om Diors Skinflash och många verkar gilla den, så nu tyckte jag att det var dags att testa om den är lika bra som jag tycker att YSL:s är. Det är alltid bra att testa nya saker så man inte missar något. Imorgon är det upp till bevis! När jag sminkar mig inför min lektion i arbetsmiljö så ska jag testa den för första gången. Hoppas att jag inte blir besviken...

Den har till och med ett sammetsfodral, så den är åtminstone vacker att titta på och känns lyxig.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du borde prova The Body Shopé Lightening touch, SUPERBRA, Jag hade YSL tidigare men denna är mycket bättre

2007-03-31 @ 00:25:44
Postat av: Tusse

Ebba: Kollade nyss på recensioner på den concealern och alla verkar tycka att den är jättebra. Måste testa den när min skinflash är slut. Tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback