Paket från American Apparel

image247

Äntligen fick jag mitt efterlängtade paket från
American Apparel. Halv åtta i morse (verkar inte som att han hade förstått att det är i princip natt den tiden) ringde en gubbe som skulle komma med mitt paket. Klockan nio var det hos mig.

Jag var bara tvungen att prova kläderna direkt efter att han hade gått. Tightsen är bara så fina. Dom passar perfekt, men dom är väldigt töjbara, det skulle säkert rymmas in en (i och för sig väldigt smal) person till i dom. Väldigt långa är dom också. Jag är ju en kortis, så alla byxor är alldeles för långa på mig. Dom går ju att sy upp eller vika upp som tur är.

Linnet gillar jag verkligen hittills, men jag är nyfiken på att se hur mycket det krymper. Det stod i produktbeskrivningen att det skulle krympa en storlek och att man borde beställa en storlek större än sin vanliga. Väldigt långt är linnet också. Det var lite besvärligt i och för sig. Det gillar jag inte så mycket, men det kanske krymper på längden också när jag tvättar det.

Silvertights kommer jag nog att ha stor användning av i vår hoppas jag. Jag gillar dom verkligen. Baslinnen använder jag väldigt ofta, så jag hoppas att det håller länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback