Nytt från Cult Design

image245

I helgen när jag var i Luleå så hann jag med lite shopping från
Cult Design. Det finns ju verkligen så mycket fint. På QL inredning var det 40 % rabatt på allt, så jag kunde bara inte säga nej. Där köpte jag allt utom glaskrukan och diskmedelspumpen.

Jag är lite förutseende och jag tänkte att jag skulle ha dom bruna ljusmanchetterna på mina change-ljuslyktor nästa jul. Dom är alldeles perfekta för en pepparkaksälskare.

Allt det blåa hamnar i mitt lilla fönster som jag har ovanför ytterdörren. Det kommer bli så sött.

På EM hittade jag den efterlängtade diskmedelspumpen och glaskrukan. Imorgon ska jag köpa massor av kaffebönor som ska vara i glaskrukan. Det kommer nog bli bra.

Jag längtar efter Carl von Linné-serien. Jag bara måste ha några krukor, ljusmanchetter och kanske servetter från den.

Ibland bara måste jag få skriva om min nyfunna kärlek till alla dessa vackra ting från Cult design. Jag vill bara ha allt!

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Åh, den där diskmedelspumpen har jag spanat in länge. Jag är också väldigt förtjust i CultDesign.

Postat av: Tusse

MiaShopping: Diskmedelspumpen har jag velat ha så länge, men jag har inte hittat den någonstans, så nu är jag jätteglad att jag äntligen fick tag på den.

2007-03-12 @ 13:45:38
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Meg

Vad fint du har det!

2007-03-12 @ 19:53:33
Postat av: Tusse

Meg: Tack vännen!

2007-03-12 @ 22:28:17
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback