Jag som inte skulle köpa något...

image274

Det var inte tänkt att jag skulle köpa någonting alls idag, men det blev inte alls som jag hade tänkt. Jag var på
hm och skulle kolla på Madonna-kollektionen, men dom verkar bara ha fått in några få olika plagg och det mesta hängde kvar på sina galgar. Det verkar inte ha varit någon hit i Skellefteå.

Jag hittade istället en söt t-shirt på Divided-avdelningen med regnbågar och moln på. Den gjorde mig så glad av att bara se den, så jag kände att en sån måste jag ha. Färgglad är den dessutom och det är bara bra.

Dom senaste veckorna har jag letat vita tygskor och nu hittade jag ett par från Face som var så sköna. Det är nästan som att gå på moln, så jag kunde bara inte lämna kvar som där på hyllan. Jag kommer att sätta dit sidenband som skosnören istället. Tygskorna kommer jag vilja ha på mig jämt, men jag ska inte använda dom förrän all snö har tinat bort och sopbilen har sopat bort allt grus, för jag vill ju inte att dom ska bli smutsiga. Tydligen så går dom att tvätta i maskin på 30 grader. Perfekt!

Jag köpte även tyg till shortsdressen som jag ska sy (jag fick förresten mitt mönster i onsdags). På åhléns hittade jag ett äggformat ljus. Jag tycker jättemycket om ljus och snart är det påsk, så då passar ett äggljus. Mera shopping än så blev det också. En lite porslinsask med en kyckling på från Cult Design som jag ska sätta påskgodis i.

Efter allt promenerande så blev jag hungrig och köpte en banan :) Mer shoppat än förväntat, men jag är nöjd. Jättenöjd.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den toppen såg jag på H&M, söt!

Postat av: Tusse

Johanna: Tack :)

2007-03-24 @ 17:47:45
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Amanda

åh, vilka fina skor.. Vart har du köpt dom?

2007-03-27 @ 14:19:01
Postat av: Tusse

Amanda: Tack! Jag har köpt dom på Eurosko (www.eurosko.se) och dom kostade bara 349 kr. Dom är sköna, tvättbara och billiga. Bättre kan det inte bli :)

2007-03-27 @ 21:16:51
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback