Inga lektioner...

image262

Idag trodde jag att jag skulle sitta i skolan hela dagen, men så blev det inte. Läraren var sjuk, så jag hämtade bara några uppgifter och åkte därifrån igen. Jag handlade lite mat istället. Äntligen hittade jag sånt te som jag ville ha. Det luktar då gott i alla fall. Nu tänkte jag sätta mig en liten stund i soffan och dricka mitt te.

Idag ska jag plugga hela dagen tänkte jag. Det går nog bra hoppas jag. Det blir nog mera bloggning under dagen när jag behöver en pluggpaus.

Ha en bra dag!

(PS. Idag skickas min Speedy från sthlm. Det skulle ta ca 4 dagar för den att komma hit. Åh, vad jag längtar. Jag har väntat så länge nu, så det börjar bli dags för mig att få min skönhet. DS.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback