Hur ska jag kunna välja?

image282


Efter mycket funderande på vad jag vill ha och inte ha i sommar så har jag till slut hamnat på att fundera över dom här två klänningarna. Den ena är från by Petrine L och den andra från Ida Sjöstedt. Båda är hemskt söta tycker jag. För några dagar sedan bloggade jag om klänningen från Ida Sjöstedt och då ville jag helst ha den rosa, men nu är den slut i min storlek, så om det blir den, så blir det en grågrön istället. Om det nu blir en sån.

Jag ska fundera på saken ett tag. Nu är det dags för mig att ta en promenad i det vackra vädret. Förhoppningsvis kommer jag fram till något bra angånde min garderob medan jag går.

Bilder: Shopaholic och Designsverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback