Helgen

image257

Ååh, vilken helg jag har haft!  Både lördagen och söndagen har varit helt galet stressig och jag är är fortfarande riktigt slut.

På lördagen tänkte jag ta det lugnt hela dagen. Jag hade planerat in mycket sömn, en promenad och att dammsuga, men det blev inte så alls. Hunden väckte mig tidigt, sen ville tjejen jag skulle ut med den kvällen ha nya kläder, så då blev jag shoppingassistent. Riktigt bra gick det. Massor med nya kläder hittade hon. Sen hann jag bara hem och äta middag innan jag fick veta att jag skulle iväg tidigare än planerat den kvällen, så då slängde jag min in i duschen direkt.

Ovan ser ni min outfit för kvällen. Väldigt missmatchat på många sätt känner jag. Jag skyller på panik och stress. Skor och väska passade inte alls till det där.

Silvertightsen är från American Apparel, även linnet är därifrån, kjolen har jag sytt själv, Väskan är från Louis Vuitton, armbandet från Fifth Avenue Shoe Repair och skorna från Haléns.

En riktigt kul kväll/natt var det. Linda Bengtzing var där. Tydligen så krävs det att en snygg tjej kommer dit för att alla snygga killar ska komma. Jag som har tyckt att det inte finns några snygga människor i Skellefteå, men jag hade visst fel.

Kvällens drink: En rooooosa. Ingen aning om vad det var i, men fin och god i alla fall.
Kvällens låt: Lindas Alla flickor gillar jag fortfarande :)
Kvällens problem: Silvertights som var alldeles för stora. Höll på tappa dom hela tiden. Det är resår i midjan på dom så jag måste sy till det där, så dom sitter kvar.
Kvällens raggningsreplik 1: Är du från Härnösand? Det var två killar som sa det till alla nästan.
Kvällens raggningsreplik 2: Har du fyra vinterdäck?
Kvällens snygging: Det fanns två sååå söta. Två blonda killar. En i grå tröja och en i vit skjorta. Alltid trevligt att ha sötisar att titta på även om man inte ska röra dom :)
Kvällens tråkigaste outfit: Massvis med tjejer hade samma klänning på sig. Den med en sidenrosett från Gina Tricot som ingen borde ha missat. Nog för att Skellefteåtjejerna är såna som vill smälta in i mängden, men att vara identiskt klädda är ju bara sååå tråkigt. Jag har ju i och för sig en sån klänning jag med, men det var då tur att jag inte hade den då.
Kvällens bästa ögonblick: När vi hamnade på Max efteråt. Smältost gör mig alltid lycklig :)

Jobbigt nog så skulle jag jobba på söndagmorgon. Jag började sju!! Gissa om jag var trött? Jag skulle jobba 7-12 och sedan 16-21, så tio timmar jobb efter en rolig utekväll var jobbigt.

Jag hade kul i helgen, hoppas att ni hade det med?

Kommentarer
Postat av: Cassie

J-ä-ä-ä-ä-ä-ä-klar vilken snygg outfit :) Antagligen finaste jag sett bland alla bloggare på länge :) Många (öh .. två?) tummar upp!

Postat av: Tusse

Cassie: Tack tjejen! :)

2007-03-20 @ 23:12:34
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback