Förvirrad i modedjungeln

Jag kan inte somna ikväll verkar det som. Av någon anledning så är det helt tomt på idéer i mitt huvud. Helt tomt och torrt. Jag har ingenting att blogga om. Det är inte min bloggvecka helt enkelt.

Nu ikväll har jag också funderat på vad jag egentligen vill ha för kläder i sommar och jag känner att jag vet ingenting. Jag har ingen aning. En storskjorta/skjortklänning måste jag skaffa mig. Även solglasögon och silversandaler står på shoppinglistan, men det är ju inga kläder.

Jag vet inte om jag vill ha klänningar eller kjolar eller shorts och hur dom skulle se ut i så fall. Och vad skulle jag i så fall ha för topp till en kjol? Jag är helt förvirrad...

Det kanske hjälper att sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback