Paket + minishopping

 

Idag fick jag mitt paket från Blush. Två Essie-lack blev det. Det till höger heter Wife goes on och det stod att det skulle vara en stark rosa färg, men jag tycker bara att det är rött. Väldigt rött. Det ser lite rosa ut i flaskan kanske, men det är bara rött när jag testade det. Så synd. Jag ville ju ha rosa. Det andra heter Starter Wife och är en fin ljusrosa färg. Det kommer alltid till användning. Min hund ville inte flytta på sig, så Julias tass hamnade med på bilden också. Nagellacken från Essie är dom bästa som finns tycker jag. Dom håller länge och är lätta att applicera, så jag kommer få stor användning för dom här även om färgen på det ena inte var som jag förväntat mig.

På H&M hittade jag söta örhängen med annanaser på. Dom var bara så söta så jag var tvungen att ha dom. Jag köpte gröna shorts också som jag har tänkt ha när jag jobbar i sommar. Jag höll på smälta bort igår när jag jobbade.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Örhängena är jättesöta, men Julia är sötare! =)

Postat av: Tusse

Veronika: Ja det håller jag med om :)

2007-06-05 @ 12:54:46
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback