Musskor

image363

Det var länge sedan man såg musskorna från Marc by Marc Jacobs första gången, men nu hittade jag ett par prickiga och mjuka som jag så gärna vill ha. Jag minns att
Sofi Fahrman hade ett par. Hon har ju i och för sig det mesta som en stor del av alla modeintresserade flickor vill ha (som till exempel fruktklockan från M by MJ och dödskallescarfen från Alexander McQueen). Hittills har jag sett musskorna i lack, mocka och med hår (vad det är för hår vet jag inte). Jag har fortfarande inte kommit över dom tror jag. Någon gång vill jag minsann ha ett par.

Bild: Neiman Marcus

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!
Har vart inne och kikat lite på din blogg, gillar den :) Tänkte fråga vart du beställde din Speedy från, butiken i sthlm eller? Jag ska själv köpa en, valet står mellan en 25a och en 30a, hur valde du?
Sommarkram!

Postat av: Tusse

Stephanie: Tack! Har kollat in din söta blogg också :) Jag mejlade till Louis Vuitton-butiken i sthlm och bad dom skicka en Speedy till mig. Det fungerar jättebra. Jag valde en 30:a eftersom jag vill rymma ganska mycket saker. I en 25:a rymmer jag bara mobil, plånbok, kalender, smink och ett par vantar och sen är den full, så en 30:a passade mig bättre :) Lycka till med valet av en Speedy.
Sommarkramar!

2007-06-24 @ 21:28:56
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback