Inga diskborstar

image349
Det är jättetråkigt när det inte finns något Desperate Housewives att se på, på tisdagskvällarna längre. Jag saknar det massor! Istället så blev det att diska vid niotiden denna kväll och jag insåg att mina diskborstar nästan är slut. Jag köpte massor när jag var på IKEA vid jul, men nu är det bara två kvar. Hur ska jag då klara mig? Jag måste uppsöka ett IKEA så snart som möjligt. Det är sådana diskborstar som den gröna ovan som jag använder. Bara gröna har jag. Sugproppen som sitter på den är väldigt praktisk. IKEA är bara bäst ju.

Nä nu ska jag nog minsann bege mig ut på en promenad.

Bild: IKEA

Kommentarer
Postat av: Veronika

Då får vi ta och besöka IKEA när du kommer till Västerås! :)

Postat av: Tusse

Veronika: Ja vad kul det vore :) Jag insåg ikväll att jag minsann skulle behöva en tårtspade också, det borde ju också finnas på IKEA.

2007-06-13 @ 23:45:47
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback