Fruktklockor i Sverige

image340

Marc by Marc Jacobs fruktklockor säljs äntligen i Sverige. Dom är så fina och jag skulle så gärna vilja ha en. Egentligen så skulle jag helst vilja ha ett gult päron, men det finns visst inte på
MrsH. Just nu så har jag lite shoppingförbud. Jag bara måste ha ett Hermésarmband inom en snar framtid.

Tanken är att jag ska försöka ta mig till Västerås ganska snart. Innan 9:e juli närmare bestämt. Jag har inte fått mitt schema ännu så jag vet inte när jag är ledig. Men om jag ska till Västerås, så måste jag bara åka och köpa armbandet på vägen dit. Väldigt viktigt! Helst vill jag ha ett i orange och guld, men kan även tänka mig ett i svart och guld.

Bild: MrsH

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa visst är de GRYMT snygga! Jag älskar de halsbanden :)

Postat av: Meg

Tycker den svarta "ofruktiga" är finast =)

2007-06-03 @ 11:15:22
Postat av: Tusse

Helena: Älskar dom också :)
Meg: Ja jag kan inte bestämma mig för vilken jag tycker är finast :)

2007-06-03 @ 21:14:02
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback