Födelsedagspresenter

       

I år fick jag mina födelsedagspresenter av familjen en dag efter födelsedagen. Föräldrarna hade inte möjlighet att komma hit igår. Här är bilder på en del av sakerna jag fick:

  • Gröna ballerinaskor. Så söta, men jag har gått i dom någon timme när jag var med mamma på en lite shoppingtur och jag har sååå ont i fötterna.
  • Svarta skor från Reebok som jag ska ha när jag jobbar och när jag är ute på promenader. Jag har ett par likadana fast vita sedan tidigare, men dom är så trasiga och smutsiga, så nu blev det svarta som jag hoppas kommer hålla sig snygga lite längre än dom vita.
  • Silvriga sandaler med platåsula och peeptoe. Jag tror dom är beställda från Josefssons eller Ellos. Silvriga sandaler hade jag högt upp på min önskelista, så jag är väldigt nöjd nu. Jag är bara lite osäker på hur jag ska knyta dom runt benen.
  • Ett grönt diadem fick jag också som passar ihop med dom gröna ballerinaskorna. Så sött, så sött.
  • Gina Tricot har så många söta toppar i många färger. En grön tunika fick jag. Både min mamma och min syster har en likadan.
  • Jag fick också en söt rutig klänning med fickor. Ostruken och en dålig bild är det på den, men klänningen är jättesöt i verkligheten.
  • Den blå-mönstrade tunikan såg jag i H&M reklamen för sammarbetet mellan H&M och Kylie Minogue. Den är fin tycker jag och jag trivs så bra i blåa kläder.
  • Sen så fick jag två söta små fruktljus och en silvrigt fruktfat. Nu kan jag byta ut mitt påskljus som jag har haft sedan påsken på mitt soffbord.

Utöver det på bilderna så fick jag även sängkläder, pengar, en pyjamas och en riskokare.



När man har mitt jobb så måste man ibland vara ute i regnet och då är det bra med ett par gummistövlar, så jag hittade ett par blommiga på Ica Maxi för 199 kronor. Perfekt för mig.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Vilka fina presenter Tusse! =)

Postat av: Tusse

Veronika: Tack :)

2007-06-19 @ 15:02:23
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback