Äntligen helg!

Idag tycker jag väldigt synd om Paris. Det går tydligen inte så bra för henne i fängelset, men jag tycker samtidigt att det är bara rätt att hon ska få avtjäna sitt straff.

Tidigare idag så jobbade jag och fick då veta av min chef att jag får ledigt den 29:e juni. Jag hade nämligen planerat en resa till Västerås då. Till och med flygresan var bokad. Det hade jag gjort innan jag ens fått veta om jag fick vara ledig, så jag har inte riktigt vågat se fram emot resan ännu eftersom jag var rädd för att det inte skulle  bli av, men nu är jag glad. Jag ska ha jätteskoj den helgen i Västerås!

Nu i helgen så är jag ledig. Jag ska bara ta det lugnt och försöka vara i solen så mycket som möjligt. Så skönt. Jag förtjänar verkligen en ledig helg tycker jag.

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Missankre

hörde nu att hon kommit ut å fick bara 3dar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback