Shoppat hittills

image441

Hittills har jag beställt det här:

-Jag vill ha en kavaj i höst. Igår var jag och provade några mer raka och "boxiga" som känns mera rätt just nu, men jag trivdes inte i dom. Det var liksom inte "jag", så därför blev det en figursydd svart kavaj från H&M.

-Bättre sent än aldrig heter det väl. I höst kommer det en ny modell på jeans från Acne som har hög midja och har lite vidare och rakare ben, men modellen Tube kändes mera rätt. I var och varannan blogg i vår har man sett någon ha Tube-jeansen i färgen Lena, men jag skaffar mina till hösten istället. Det blir nog bra det också.

- Den blåa t-shirten tänkte jag ha instoppad i mina Tubes och matcha med dom blåa pumpsen. Blått är snyggt!

Jag har även några auktioner på Ebay som jag hoppas att jag kommer vinna, så det blir ganska många paket som jag kommer få närmsta tiden.

Bild:
hm, Brownsfashion, Ellos

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pumpsen är verkligen supersnygga!

Postat av: lina

Hej på dig!
Jag letar efter en lite rakare kavaj. Läste i ditt inlägg att du provat sådana. Vart gjorde du det? Tack på förhand!

2007-07-28 @ 19:52:16
Postat av: Tusse

Johanna: Ja jag hoppas att dom är snygga i verkligheten också :)
Lina: Ja jag hittade några på H&M och det finns en från Acne som är på rea just nu. Annars är väl ett tips att leta efter en på herravdelningen :P

2007-07-28 @ 21:05:10
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback