Shoppat; del två

Här kommer fortsättningen på vad jag shoppade i Stockholm och Västerås i helgen.

 Jag var tvungen att gå till Louis Vuitton och köpa en penna som passar i pennhållaren i min kalender och så köpte jag en porte cles som jag har visa-kort och körkort i. Den är alldeles perfekt storlek och att den har en liten kedja som man kan sätta fast den på insidan av min Speedy. Det är mer än en gång som jag har letat som en galning i väskan efter visa-kortet och trott att jag har tappat det. I fortsättningen kommer jag slippa såna saker. Det är mitt bästa köp på hela resan :)

 Jag hittade den här söta kjolen på H&M med hög midja och klädda knappar. Den kommer jag nog använda flitigt i höst.

 Den här toppen kommer från Zara. Jag gillar färgerna, så därför blev det ett köp även om jag inte riktigt trivs i den modellen på toppar.

 Jag var för första gången på Urban Outfitters och hittade den här söta blusen i grått. Jag ska sy upp den tänkte jag så det blir lite mera magtröja av den.

 Dom här byxorna hittade jag på Topshop. Jag är så nöjd. Jag hade tänkt innan att jag ville ha ett par byxor med hög midja och paperbag waist.

 På en trevlig liten affär i Västerås hittade jag en svart kavaj med trekvartsärm och en kort kjol med en stooor rosett. 99 kronor per plagg kostade det, så det var riktigt bra köp enligt mig själv.

Nu är det minsann sovdags.

Blog you later!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den "key and change holder" har jag oxå tänkt köpa nästa gång jag besöker LV. Får man lov o fråga vad du fick ge för den? Finns det en liten "nyckelring" inuti så att man kan sätta fast nycklarna? Tacksam för svar! mvh Sanna

2007-07-03 @ 08:50:45
Postat av: Veronika

Toppen och kjolen är ju jättefiiina! :) Bra höstinvesteringar. Jag har verkligen börjat gilla orange.

Postat av: Tusse

Sanna: Jag fick ge 950 kr för den. Innuti finns ingen nyckelring, utan du får nog sätta fast nycklarna i kroken på den lilla kedjan som syns på min lilla bild :) Men det är en bra investering. Tycker verkligen att du ska köpa den.
Veronika: Ja jag har också börjat gilla orange. Det har inte jag gjort tidigare. Snart kommer ett orange armband i min brevlåda också från Kyssjohanna. Det blir nog en orange höst för mig :)

2007-07-03 @ 14:55:09
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Jag

Jag citerar: "På en trevlig liten affär i Västerås hittade jag en svart kavaj med trekvartsärm...." Det lät bara så roligt eftersom det är en, enligt mig, ganska stor butik! Kram och ler busigt!!

2007-07-03 @ 18:50:17
Postat av: Tusse

Du: Ja du har nog minsann rätt... det är en trevlig STOR affär :P Kram kram!

2007-07-03 @ 21:23:03
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback