Önskeoutfit i det gråa vädret

image411

Man blir ju deprimerad av att se det ständiga regnet varenda dag. Det har verkligen varit en dålig sommar i år, så jag var tvungen att komponera ihop en somrig outfit som jag gärna hade haft på mig ifall det hade varit lite varmare ute. Så länge jag inte jobbar så håller jag mig inomhus, bärandes en mysdress för det mesta.

-Gul väska,
Fendi. Gult är verkligen snyggt och det är kul med sådana färger som sticker ut.
-Jag blir alltid glad av färgglada plagg, så just idag kändes den här miniklänningen rätt från Asos.
-Jag gillar blått just nu, så jag valde en ring med en stor blå sten från Lee Angel.
-Dom här blåa pumpsen vill jag verkligen ha. Dom lyfter vilken grå och tråkig outfit som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback