Nya armband

image388

Igår fick jag äntligen mina två armband som jag beställde från Kyssjohanna i måndags. Det var verkligen snabb leverans, så det får dom en guldstjärna för.

Armbandet med dom vita tigrarna från Kenneth Jay Lane har jag velat ha länge, men det har hela tiden varit något annat som jag har lagt pengarna på, men nu fick det minsann bli vita tigrar i min ägo. Jag är jättenöjd.

Senaste månaderna har jag varit helt inne på att jag vill ha ett Hermésarmband, men det är ju svårare än svårt att få tag på ett som ser ut som jag vill. Jag läste någonstans om en tjej som fick sitt skickat från Hermésbutiken i Köpenhamn, men frakten kostade 600 kronor och det är det inte värt.

Så när jag hittade ett armband i orange och guld från CC Skye så kände jag att det var mera värt att köpa ett sånt istället för armbandet från Hermés som jag måste betala 600 kronor i frakt för. Det här armbandet känns lite för stort. När jag testade det på pojkvännen så satt det perfekt. Får nog skaffa mig bredare armar :P Men jag är väldigt nöjd med armbandet. Just nu gillar jag orange väldigt mycket, så jag ser armbandet som en bra investering inför hösten.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Tusse! Fräcka armband! Tack för att du tog dig tid o svarade på min fråga (LV key and change holder). Jag har också varit inställd på att skafffa mig ett armband från Hermès men bor i Götet. Ringde dit o fick reda på att de skickar armbanden:-). Så ring gärna dem på NK i Sthlm om du vill ha ett armband. Frakten måste vara lägre än 600 kr. Lycka till/Sanna

2007-07-05 @ 11:00:51
Postat av: Tusse

Hej Sanna! Tackar! :) När jag var i sthlm i fredags så var jag till Hermés i NK och kollade på armbanden, men dom har nästan inga kvar. Om två veckor så skulle dom få nya saker, men dom har ingen aning om vad som finns i paketet dom får då, så jag kan få vänta ett halvår om jag har otur tills just det armbandet jag vill ha kommer finnas och jag har inget sånt tålamod så jag orkar vänta :P Ja frakten från sthlm är säkert billigare än dom 600 kr från Köpenham :) Ha det bra! /Tusse

Postat av: Veronika

Inte illa att ha världens vackraste djur (den vita tigern) runt sin armled! Fin-fint!

2007-07-09 @ 16:00:04
URL: http://torie.blogg.se
Postat av: Tusse

Veronika: Haha, ja det är minsann trevligt att ha tigrar runt armleden :)

2007-07-09 @ 18:45:35
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback