Mer shopping än det var tänkt...

Idag skulle jag cykla till HM och köpa en topp. Det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Toppen hittade jag i och för sig, men det blev mer än så:

image444

Jag hade tänkt att den skulle passa bra ihop med mina gråa pumps. Det som troligtvis är tänkt att vara en topp blir en klänning på mig, så jag måste korta av den, annars blir det så knöligt om jag ska ha den innanför byxor eller en kjol. Jag gillar mönstret väldigt mycket i alla fall.

image445

Det här orange smala skärpet har jag kollat in förut, men aldrig köpt det. Nu fanns det kvar två stycken och nu tyckte jag att jag bara måste jag ha ett. Orange är så snyggt ju!

image446

Jag hittade också den här grå- och blårutiga blusen. Det är så sällan som jag hittar kläder som jag tycker om, så jag var bara tvungen att ha den här. Det blir nog snyggt till jeans och mina gråa eller blåa pumps.

Vad trött man blir på regnet. Jag hade ca 100 meter kvar när jag cyklade hem och så började det regna. Jag hade tänkt hinna ut och springa innan jobbet, men jag får nog ta en cykeltur på en motionscykel inomhus istället. Det är bara så tråkigt att jag måste jobba i det här vädret sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback