Klick

Vad tråkigt att det ska regna varenda dag nästan. Jag känner mig så omotiverad att göra något när det bara regnar. Idag blir det städning och mys i soffan med en kopp te. Jag ska ta vara på min lediga dag.

Jag har i alla fall lyckats få på mig regnkläderna och cykla till Coop Forum på morgonen idag. Aftonbladet och bilagan Klick köpte jag. Det skulle stå om höstens modemåsten och om nätshopping i Klick. Jag är så otroligt besviken efter att ha läst den. Det var inte direkt mycket information om höstmodet och det var mest sånt man redan vet. Liksom finns det någon modeintresserad människa som har missat att skinn är väldigt trendigt i höst?

För övrigt så förstår jag inte hur denna Sofi kan tipsa om nätshopping och då ha med plagg och accessoarer från Topshop som inte skickar till Sverige...

Kommentarer
Postat av: Lis

hej! om du skulle matcha svarta latextghts, vad skulle du ha till då?
och vet du vart man kan få tag på boxtoppar?
tack på förhand! ha det bäst!

2007-07-31 @ 18:07:49
Postat av: Tusse

Lis: Jag har ett par latextights som jag har tänkt matcha ihop med min gråa tröja från La Redoute (http://www.laredoute.se/images/products/rd/large/072/072_9494170_1.jpg).
Annars har Gina Tricot en fin grå stickad tunika med kort ärm som passar fint till (alltså tunikan som är på bilden på hemsidan).
Jag tänkte även matcha tightsen med en kort, svart, tajt kjol som jag köpte på hm för 69 kr (den man har sett i massor av bloggar i vår) och så tänkte jag ha en t-shirt med tryck eller ett linne med en magtröja ovanpå upptill.
Vad gäller boxtoppar så har jag inga förslag på vart det kan finnas. Jag trivs inte riktigt i den typen av toppar, utan jag kommer satsa på lite vidare magtröjor för att få en "boxigare" siluett. Hoppas att jag kunde hjälpa på något vis. Ha det bäst du med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback