Hösten på Ellos

image384

Jag har suttit och kollat igenom höstnyheterna på
Ellos. Jag tycker att det finns väldigt mycket fint där. Eller ja, det är väl inte direkt mycket som jag kommer att beställa, men jag har alltid tyckt att Ellos nästan bara har otrendiga tantkläder så jag är helt klart nöjd över utbudet som finns.

Bilden ovan gillar jag dels för att jag tycker det var fint med randiga tights tillsammans med den gråa koftan och så tycker jag att det är så grymt snyggt att matcha gult och grått.

En del byxor med höga midjor finns och dom ser helt okej ut enligt mig. Flera fina pumps hittade jag också. Tydligen så tycker dom att man ska fortsätta ha byxdressar i höst.

Bild: Ellos

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ellos har jättemycket fint nu till hösten, bra priser också! =)

Postat av: Tusse

Amanda: Ja det tycker jag med :) När man ser alla fina höstkläder längtar jag massor till hösten trots att det är stekhett ute och flera månader innan man kan få användning för höstkläderna :P

2007-07-03 @ 21:24:59
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback