Helgläsning

image439

Idag jobbade jag till 16.00, sedan hann jag bara cykla och handla lite, komma hem och äta middag och sedan somnade jag. Så därför har det inte blivit något bloggande idag, men jag ska bättra mig till imorgon.

Jag har köpt några tidningar så jag har lite läsning i helgen. Tidningar kan man aldrig få för många av.

Imorgon vill jag ha fint väder, för då tänkte jag ta mig en shoppingtur. Lite otrevlig är jag nog som åker iväg och shoppar eftersom pojkvännen kommer hem imorgon på morgonen efter att ha varit borta i nästan en vecka, men jag får gottgöra det en annan gång. Jag har shoppingabstinens i massor som måste åtgärdas först!

Ha en trevlig helg allihopa! Nu ska jag städa lite innan jag går och sover igen. Jag återkommer med fler inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback