Garderobsrensning

image393

Idag tog jag tag i saken och rensade ut ur garderoben. Helt plötsligt så blev det nästan ingenting kvar. Förut var det alldeles överfullt på hyllorna och det gick inte att hänga in något mer, men nu är det helt plötsligt massor med plats och många galgar bara hänger och väntar på att få nya höstkläder hängande på sig.

Mycket utav kläderna ska ut i förrådet och en del har jag slängt. Alla partytoppar med glitter, paljetter, spetsar, fjärilar och volanger i all världens färger får jag nog ingen användning för mer, men dom är så söta på något vis så jag kunde inte slänga dom. I vinter när jag ska flytta så ska jag göra en ny utrensning så jag får se om jag sparar eller slänger dom då.

image394

Jag hade inga kartonger så kläderna fick hamna i en Ikea-påse tills vidare. Jag har många minnen från alla mina toppar. Det känns bra att jag har mera ordning i garderoben i alla fall. Så nu är jag verkligen redo för höstens alla inköp!


Kommentarer
Postat av: Amanda

var har d köpt galgarna? ?)

2007-07-14 @ 14:09:57
Postat av: Tusse

Amanda: Rusta :P 10 st för 19.90. Dom är helt perfekta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback