En jobbig helg...

image422

I helgen jobbar jag. Jag har verkligen ingen motivation för det och är hur trött som helst. Det blir nog inte direkt mycket bloggning imorgon heller, men jag ska göra ett tappert försök i alla fall. Nu är det snart sovdags. Jobbar 8-17 imorgon. Det enda positiva är i alla fall att det inte har regnat på mig på hela dagen. Förhoppningsvis slipper jag det imorgon också. Det är inte vidare kul att cykla i regnet.

För övrigt skulle jag gärna vilja ha klänningen på bilden ovan från Velvet. Den finns på
Shopaholic och det är 60 % rabatt på den, men tyvärr är den slut i min storlek. Annars är den här koftan helt underbar, men inte ens den finns i min storlek. Det är nog inte min dag idag...

Hoppas att alla mina läsare har en bättre helg :)

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Hej du vackra! Nu när du har såååå snygga stövlar så skulle kanske denna jackan vara något! Tror att det skulle bli Coolt!
http://www.tradera.com/SEGLAR_REGNJACKA_GRUNDÉNS_STRL_S-auktion-45799420#pic

2007-07-22 @ 16:56:17
Postat av: Tusse

Beundrare: Ja den jackan var ju jättesnygg! Jag ska fundera på saken :)

Postat av: Beundrare

Så vad har du kommit fram till??

2007-07-23 @ 18:16:55
Postat av: Tusse

Beundrare: Nja jag tror tyvärr att jag hoppar över det fina erbjudandet den här gången... Lycka till med säljandet :)

2007-07-23 @ 22:56:56
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback