Ebba, Elin och Sofi

image407

Jag hittade den här bilden i
Ebbas blogg. Det är kul att se dom tre tillsammans på en bild. Ebbas outfit är så snygg och jag gillar verkligen hennes frisyr. Något sådant skulle jag också vilja lyckas med någon gång. Tyvärr är det ju lite svårt att få till en snygg solbränna när det knappt finns någon sol ute, men det går ju alltid att fuska med lite brun-utan-sol. Ebba har i alla fall helt klart snyggast kläder på sig av dom tre tycker jag.

Nu är det dags för mig att ge mig ut på en joggingtur. Have a nice day!

Bild: Vecko Revyn

Kommentarer
Postat av: Ebba von Sydow

hej! tack, kul att du tyckte om min outfit - och brännan är faktiskt halvt fejk, halvt äkta. :D med glada hälsningar/ebba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback