Sovmorgon

God morgon! Idag har jag ingenting viktigt att göra egentligen. Jag vaknade vid halv tolv. Sedan dess har jag bara tittat på lite tv och kollat in några bloggar. På fredag är det dagen som jag har längtat efter så länge. Äntligen kommer min lön. Jag längtar så mycket efter att få shoppa.

Jag funderar på att åka till Luleå på fredag efter lektionen i medicinsk grundkurs. Det är lite besvärligt att
Biotherm inte finns här i Skellefteå, för jag måste åka 13 mil för att få tag på min foundation. I och för sig kan jag nog få mamma till att gå och köpa den till mig och skicka hit den, men hon tycker att jag lägger för mycket pengar på mitt smink. Dessutom så gillar jag att gå på Presenta Parfym eftersom personalen är så trevlig och hjälpsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback