Ska bli student!

Jag har inte bloggat på många dagar nu. Helt plötsligt i fredags fick jag veta att jag ska börja plugga igen. Jag ska bli undersköterska. Det ska bli jättekul samtidigt som jag känner att jag är lite nervös över om jag kommer klara det här. Jag har så hemskt dålig självdiciplin så nu måste jag verkligen hålla ordning på mig själv. Jag ska klara det här!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag får min lön. Längtar verkligen. Eller det jag längtar efter är ju en
kalender. Längtar kanske efter en väska också. Jag hittar inte tillbaka dit, men läste i en blogg om en tjej som fått en Speedy 30 från Louis Vuitton. Hon hade sovit med den i sängen och den hade till och med fått täcke på sig. Det är lite min stil det. Min kalender kommer nog att sova med mig också. Lite knasigt, men om jag är förälskad, så vill jag minsann dela säng ibland med den/det jag är förälskad i.

Nu är det dags för mig att sova lite innan jag ska upp & fara till skolan imorgon.

C U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback