Silvriga ballerinaskor

35908-160

Jag gillar den silvriga trenden i vår, så ett par silvriga ballerinaskor är något som jag kommer köpa. Det finns mycket att välja på redan, så jag kommer nog inte ha några problem med att kunna hitta ett par som jag tycker om.

  • Ballerinaskor med vristrem, Mellow Yellow.
  • Ballerinas med en söt rosett, Marc by Marc Jacobs.
  • Randiga skor i grått och silvermetallic, Pretty Ballerinas
  • Flätat på den främre delen och med vristrem, Mellow Yellow
  • Partyballerinas med glitter och rosett, Pretty Ballerinas
  • Stilrena skor med ett V fram, Valentino
  • Flätade och ormmönster, BCBGirls
  • Alldeles för söta ballerinaskor med kviltad tå och rosett.

Bild: LaRedoute, Net-a-porter, Pretty Ballerinas, NeimanMarcus, Nordstrom och Zappos


Kommentarer
Postat av: C

Vart kommer de sista ifrån? Urfina!

Postat av: Tusse

C: Ojdå, missade visst att skriva det. Dom är från Steve Madden.

2007-02-28 @ 15:58:54
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback