En rosabeige dröm

35908-156

Igår fick jag vår- och sommarkatalogen från La Redoute. Jag har inte hunnit titta i den förrän nu på morgonen. Jag tycker att det är lite svårt att veta så här långt i förväg vad jag vill ha på mig om ett halvår. Man kan ju trots allt ändra sig. Det fanns tyvärr inte så mycket som jag tyckte om i katalogen, men den
här klänningen från Sandro som är på bilden föll jag för direkt.

Jag tycker att den är helt underbar. Den finns i katalogen på sidan 39. Där syns den bättre. Klänningen kostar 1 399 kr, men det skulle den vara värd om den sitter bra. Tyvärr så sitter sällan klänningar särskilt bra på mig. Den finns i svart eller rosabeige, men rosabeige känns mera rätt för mig.

Nu kommer jag ju inte göra annat än att drömma om den där klänningen gissar jag.

Bild: La Redoute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback