Buy me stuff!

35908-157

Det här söta linnet från Juicy Couture gillar jag. Fast jag gillar nog allt från Juicy tror jag. Sött och gulligt tycker jag. Bara synd att det inte var rosa. Då hade jag köpt det på en gång!

Det finns många andra söta nyinkomna saker på Net-a-porter som jag också skulle vilja ha;

  • Blus från Chloé. En vit blus känns som ett måste till våren för mig. Måste bara lyckas hitta en som känns rätt, och det är inte så lätt. Jag är så kräsen. Om jag hade 8000 då hade jag köpt den här.
  • Nitar ska ju vara en trend i vår och dom här ballerinaskorna från Marc Jacobs skulle jag inte säga nej till.
  • En rosettälskare som mig vill ju självklart ha en kjol med en stor rosett från Viktor & Rolf.
  • Fendis B belt är kanske lite uttjatat nu, men det är bara så snyggt ändå tycker jag. Jag skulle skutta av lycka om jag hade ett sånt. Om jag har på mig Juicy-linnet på bilden ovan, så kanske någon köper det till mig?

 Jag ska verkligen hitta en prisvärd blus i bra kvalité i vår. Det har jag bestämt mig för. Hoppas att jag lyckas.

Bild: Net-a-porter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback