Utgång

Igår kväll var jag ute på Station 8 här i Skellefteå och dansande några timmar. Det var riktigt kul, men jag hade sån enorm klädkris innan jag skulle åka. Jag hittade verkligen ingenting att ha på mig, men det löste sig till slut.

Det var riktigt mycket folk ute för en gångs skull. Annars brukar det inte vara riktigt sådär mycket, men det var klubb 27, så då kom ju alla 40-åringar dit också, som inte brukar vara där annars. Det blev så hemskt varmt där så jag överlevde knappt på dansgolvet, men nu har jag då fått ordentligt med motion.

Jag drack en sån vidrig Vanilla Sky igår också. Killen kunde inte göra en verkar det som. Jag vet inte riktigt vad han gjorde, men hemsk var den. Annars så är Vanilla Sky min favoritdrink...

Jag är nöjd med min kväll trots en hemsk drink och värmen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback