Underbara diskmedelsflaska

Jag har blivit helt galen i allt från Cult Design tror jag. Allt är så underbart vackert! Det går bara inte att säga nej till det. Just nu har jag fastnat för diskmedelsflaskan som jag bara MÅSTE HA. Den är så fin. Jag var på Invit här i Skellefteå och frågade efter den. Det skulle ta flera veckor, till och med kunde det ta en månad, innan dom skulle få den. Ledsen blev jag när jag hörde det. Jag vet inte om jag kan vänta så länge. På nåt vis ska jag minsann till slut få tag på den, men det är så tråkigt om det ska ta en månad innan jag kan köpa en.

Jag lägger in en liten länk till TiniTotts blogg där det finns en bild på den. (För övrigt så gillar jag krukorna som är till minne av Carl von Linné också).

Kommentarer
Postat av: Linda

jag köpte diskmedelsflaskan förra helgen :) ser snyggt ut på diskbänken :)

Postat av: Susanne

Linda: Ååh nu blir jag avundsjuk! :)

2007-02-18 @ 12:37:36
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback