Skepp o'hoj!

35908-200

Efter våren och sommaren 2006 då det var så "inne" med den marina trenden med det randiga, ankare på allt och färgerna blått, vitt och rött så är jag riktigt trött på det. Men det är nog för att jag var så "insnöad" på det och verkligen var blå-vit-röd och randig nästan jämt. Trots att jag nästan kräks av att se en blå-vit-randig tröja och shorts till, så är ju dom här klänningarna riktigt söta, men det är ju mycket rosetterna som gör det. Det är nästan, men bara nästan, så att jag skulle vilja ha en...

Om jag ska ut på en båttur så skulle jag gärna ha på mig en sån, men tyvärr åker jag nästan aldrig båt.

Bild:
Shopintuition

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gud vilken underbar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback