Pop Beauty

35908-172

Jag är väldigt nyfiken på Pop Beauty. Tyvärr finns det inte här uppe i norrland ännu, men förhoppningsvis kommer det under 2007 på Kicks.  Det finns så många härliga färger på allt och söta förpackningar är alltid ett plus. Men om det inte komme hit upp, hur ska jag då få tag på det? Jag är riktigt nyfiken på om det är bra. Att frakta till Sverige från Sephora är så dyrt! Måste fundera ut någon bra lösning.

En liten utflykt till Stockholm är i och för sig en kul idé.

Bild:
Sephora

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sussie, det är ju bara att du tar en tur till Boden nästa gång du kommer till Luleå. Där har de Pop beauty på Kicks! Har spanat in märket där, är sugen på ögonskuggorna! :)

Postat av: Susanne

Jasså finns det där. Det visste jag inte. Då måste jag ju åka dit nästa gång jag är i Luleå. Ögonskuggorna är ju så fina!

2007-02-05 @ 17:15:09
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback