Parka

35908-178

Att köpa jackor är nog en av dom jobbigaste sakerna som finns att köpa tycker jag. Jag väntar alltid in i det sista med att köpa en ny och är alltid negativ och vill bara hem när jag ska ut och shoppa och vet att jag måste komma hem med en jacka.

I vår kanske jag ska vara ute i tid. En parka vill jag ha. Självklart är den från
See by Chloé min drömparka, men jag tänker inte lägga ner 3000 kronor på något som är så tråkigt att köpa. Därför är jag så glad att jag hittade en på Asos. Jag gillar Asos, där kan man hitta allt nästan, även om det inte är så bra kvalité kanske. Den finns i svart, grått och vitt, men jag känner att grått är rätt för mig. Bara 521 kronor dessutom.

Jag hade inte bestämt mig för om jag skulle beställa den när jag började skriva det här inlägget, men nu har jag bestämt mig. Det får bli den.

Bild: Asos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback