Önskelista våren 2007



Jag tänkte sammanställa en liten önskelista på det som jag så gärna skulle vilja ha i min garderob i vår. En del kommer jag att köpa, men resten får stanna som en dröm.

  • Armband. Jag vill ha ett stort som syns väl och passar till allt. Helst av allt skulle jag vilja ha ett från David and Martin, men det blir nog lite svårt när jag bor så långt ifrån Stockholm och är där så sällan. Jag måste nog hitta ett annat.
  • Herrskor. Dom får inte vara svarta. Det är nog allt jag har bestämt. Jag har funderat och insett att det bästa vore om jag lyckades hitta ett par i silver. Det vore perfekt!
  • Blus. En vit blus i bra kvalité söker jag. Den ska inte ha för mycket detaljer, men inte heller vara tråkig. See by Chloés är ju söt, men kanske inte riktigt min stil.
  • Chanels Naked Bag. För en säsong skulle det vara kul att ha en sån, men att ha en genomskinlig väska som man inte kan ha vad som helst i, blir nog besvärligt i längden.
  • Marc by Marc Jacobs Cherry Charm Watch. Efter den extremhypade "fruktklockan" (ingen missade väl halsbanden med klockor i form av äpplen, päron, blåbär eller stjärnor på i höst?) så borde jag nog vara trött på att se en sån klocka, men jag tycker att "körsbärsklockan" är jättesöt.
  • Kort kjol med fickor. Den mest perfekta vore den söta kjolen från See by Chloé, men jag vet inte riktigt om jag tycker att den är värd 2 500 kronor.
  • Neon. Något i neon ska jag ha. Om det blir en nagellack, en kjol, en sjal eller ett par skor i en neonfärg, det vet jag inte ännu, men något ska det bli.
  • Klänning. Jag har skrivit några gånger i bloggen om att jag vill ha en klänning som passar vid alla tillfällen, som går att klä upp eller ner beroende på vilka accessoarer jag har.
  • Väska. En ny väska MÅSTE det bli i vår. Jag vet att många tycker väldigt illa om Louis Vuitton, men jag tycker att det är tidlöst och kommer passa till allt och hålla i många år. Jag har funderat förut på att köpa en Speedy 30, men just nu är jag lite tveksam. Jag gillar Batignolles och Lockit också. En väska från Louis Vuitton blir det, men vilken vet jag inte ännu.

 Bilder: Net-a-porter, David and Martin, eLuxury



Kommentarer
Postat av: Mimo

Jättefina saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback