Louis Vuitton Lockit

35908-206

Jag är mycket medveten om att många inte gillar Louis Vuitton av olika anledningar. På sätt och vis kan jag tycka att det är lite tråkigt att lägga pengar på en LV-väska då nästan alla LV-väskor man ser som andra har är fejk som dom köpt för några hundra. Jag har inte fastnat för något annat märke på samma sätt som för Louis Vuitton. Jag tycker att Bayswatern är jättefin, men jag har en del emot Mulberry. Jag har ju en Araline som inte riktigt höll måttet tyvärr, så inga fler väskor därifrån. Chloé känns lite överskattat på något vis. Det känns som en trend som är just nu och något år framöver. Louis Vuitton känns tidlöst och kommer alltid att vara klassiskt. Jag vill ha en enkel och stilren väska utan för mycket detaljer. Jag är nästan detaljallergiker. Allt ska vara enkelt som jag har.

Jag funderade på att köpa mig en
Speedy, men just nu känns en Lockit mest rätt. Det verkar som att jag har väldigt svårt att bestämma mig. Jag måste fundera lite till.

Bild: eLuxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback