Helgen

Jag överlevde visst helgen, men det var tungt. Trött och slut är jag. Jag jobbar 7-12 på lördagen, sen var jag tvungen att sova några timmar innan jag skulle göra mig iordning för kvällens utgång. Jag hade jätteskoj den kvällen, men klockan var halv fem innan jag kom isäng. Det var lite för sent.

06.45 ringde väckarklockan. Då var det bara att ta sig upp ur sängen och fara till jobbet. Jag trodde inte att jag skulle klara av att hålla mig vaken. Somnade nästan direkt efter att jag hade slutat klockan fem.

Idag har jag sovit till halv två. Det behövdes, men är trött ändå.

En trevlig helg har jag haft även om det har hänt en del mindre bra saker. Min pappa har cyklat omkull. Han klarade sig ganska bra, men det var nåt som hoppade ur led och han kan inte lyfta ena armen, men han blir ju återställd som tur är.

Sen så fick jag ju höra att min föredetta sambo flyttar långt bort! Jättetråkigt, men ändå kul för henne. Då får man ju två vänner i samma stad. Bra att ha dom samlade på samma ställe ju :-P

Idag ska jag bara vila upp mig. Är så slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback